Klachtenadviseur

Elke klacht is een kans om het beter te doen

Alleen als klachten kenbaar gemaakt worden, kunnen we er iets aan doen. Als iemand die gebruik maakt van de hulpverlening van Reik het niet eens is met de gang van zaken, kan hij/zij dit eerst bespreken met de medewerker in kwestie. Kan het geschil niet worden opgelost, dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling of kunt u de klachtenadviseur inschakelen.

De klachtenadviseur

De klachtenadviseur ondersteunt cliënten en ouders/verwanten bij het kenbaar en bespreekbaar maken van onvrede en klachten. U kunt de klachtenadviseur bereiken via telefoon 0513 - 64 39 10 of via e-mail klachten@reik.nl

Externe klachtencommissie

U kunt uw klacht ook bespreken met iemand die niet bij Reik werkt. Daarvoor kunt u contact opnemen met de KVVG in Friesland (Klachtencommissie voor verzorging, verpleging en gehandicaptenzorg in Friesland) Kijk voor meer informatie op: www.kvvgfriesland.nl

print deze pagina